Dostępność: Na zamówienie
Producent: Gazelle
Akumulator : litowo-jonowy
Amortyzacja : przód
Czas ładowania : 2
Hamulce : tarczowe hydrauliczne
Korba : jednorzędowa
Marka : Gazelle
Materiał ramy : aluminium
Moc silnika : 350
Napęd elektryczny : w korbie
Pedały : platformowe
Płeć : mężczyzna
Rodzaj przerzutki : wewnętrzna (w piaście)
Rok produkcji : 2021
Rozmiar koła (") : 28
Rozmiar ramy / ramy szosowe : 53,57,61,65
Stan : Nowy
Waga : 28
Wyposażenie dodatkowe : osłona łańcucha, bagażnik, gumy na bagażnik, dzwonek, stopka, oświetlenie, błotniki
Zasięg : 100
21 510,00 zł 23 900,00 zł

Ultimate  Speed 380 to najnowszy, nowoczesny rower marki Gazelle ze wspomaganiem elektrycznym Bosch Performance Speed 4.0 o mocy 350 Watt i momencie obrotowym do 85Nm co sprawia że rower jest zrywny i elastyczny już od pierwszego naciśnięcia na pedały. Jest to rower typu Speed czyli prędkość wspomagania jest odblokowana do prędkości 45km/h. Wspomaganie posiada 4 tryby pracy: Turbo, Sport, Tour i Eco. Bateria jest litowo-jonowa o pojemności 500Wh (Platynowa) co pozwala na przejechanie nawet 140km w trybie Eco. Bateria stanowi całość wraz z ramą dzięki czemu nie zaburza linii roweru oraz wpływa pozytywnie na balans podczas jazdy. Dodatkowo model ten posiada rewelacyjną piastę bezstopniową NuVinci o zakresie 380 stopni co w normalnej piaście planetarnej odpowiadałoby ok. 11-12 biegom.

Główne cechy roweru:

  • rama aluminiowa 7005
  • koła wielkości 28 cali
  • hamulce hydrauliczne tarczowe
  • piasta bezstopniowa NuVinci 380
  • siodło sportowe żelowe Selle Royal
  • oświetlenie typu LED
  • blokada tylnego koła AXA
  • kolor szary
  • waga 28 kg
  • silnik Bosch Performance Speed 350 Watt
  • bateria litowo-jonowa 500Wh
  • display centralny Bosch Intuvia

Rower występuje w rozmiarach ramy :

  • 53cm (wzrost 160cm-175cm)
  • 57cm (wzrost 170cm-185cm)
  • 61cm (wzrost 185cm-195cm)
  • 65cm (wzrost powyżej 195cm)

Istnieje mozliwść zamontwania podwójnej baterii o łącznej pojemności 1000Wh.

Zdjęcie Rozmiar ramy / ramy szosowe Cena Brutto Ilość
53 23 900,00 zł
21 510,00 zł
Zapytaj o produkt
57 23 900,00 zł
21 510,00 zł
Zapytaj o produkt
61 23 900,00 zł
21 510,00 zł
Zapytaj o produkt
65 23 900,00 zł
21 510,00 zł
Zapytaj o produkt
Ocena
Opinię podzieliłem na 3 części, z uwagi na maksymalną ilość 1000 znaków. Rower posiadam od listopada 2021 r., do dnia wystawienia opinii (04.02.2022) przejechałem 600 km, w zasadzie w każdych warunkach atmosferycznych (słońce, deszcz, śnieg). Przed zakupem roweru, przećwiczyłem kilka środków transportu (mieszkam w Warszawie): samochód osobowy, motocykl (KTM Duke 390), mocna hulajnoga elektryczna (Honghao S12 2x1200W) oraz zwykły rower (Batavus Sonido 8 Alfine). Biorąc pod uwagę moje powyższe doświadczenia, mogę jednoznacznie stwierdzić, że rower elektryczny jest najlepszą opcją do poruszania się po mieście - pod każdym względem, biorę tu pod uwagę bezpieczeństwo, koszty eksploatacji, radochę z jazdy itd. Co istotne przy wyborze elektryka - pasek zamiast łańcucha po prostu MUSI BYĆ, no chyba że ktoś lubi po każdej jeździe w deszczu, śniegu bawić się w czyszczenie, smarowanie łańcucha itp. lub wymieniać go co sezon lub dwa.
Ocenione przez: Stanisław (1/3 opinii) (04.02.2022)
Ocena
Druga istotna sprawa to moc silnika, w moim odczuciu nie ma sensu kupować elektryka, który wspomaga nas tylko do 25 km/h. U mnie prędkość po mieście to najczęściej 32-38 km/h, bez żadnej spiny, oczywiście są momenty gdy jadę i 45km/h i jest to w zupełności wystarczające, zważywszy na jakość warszawskich ulic (jeżdżę w 70% po ulicy, 20% po DDR i 10% po chodnikach). Przewaga elektryka nad innymi środkami transportu jest taka, że można jechać dosłownie wszędzie, jest korek na ulicy - przemykasz pomiędzy samochodami jak motocyklem z prędkością około 20-25 km/h, jest możliwość jazdy DDR - wskakujesz na DDR, jest fajny skrót chodnikiem - wbijasz na chodnik i w 100% wykorzystujesz dostępną infrastrukturę. Oczywiście wszystkie te rzeczy trzeba robić "z głową" - nie cisnąć 45 km/h na DDR i chodniku wśród pieszych, tylko dostosować prędkość do panujących warunków :)
Ocenione przez: Stanisław (2/3 opinii) (04.02.2022)
Ocena
O samym rowerze mogę się wypowiadać w samych superlatywach: ma bardzo mocne oświetlenie zarówno przednie, jak i tylne + dodatkowo światło STOP przy hamowaniu, pasek jest praktycznie bezobsługowy, baterię da się wyjąć i naładować w domu bez taszczenia roweru do chałupy. Silnik w trybie TURBO (jeżdżę tylko na tym trybie) naprawdę robi robotę, przy ruszaniu spod świateł nie ma obawy, że spowalniamy ruch samochodom (momentami zostają tylko zdziwione spojrzenia kierowców), system Boscha jest bardzo intuicyjny i do bólu praktyczny. Co do samej wagi roweru (28 kg), w moim odczuciu jest świetnie wyważony i waga doskonale wpływa na jego przyczepność, absolutnie w niczym to nie przeszkadza. Jedynym minusem roweru jest tak naprawdę jego cena... Ale jeśli wytrzyma te kilkadziesiąt tysięcy km bez większych przygód, to jest to do przełknięcia (nie mówię tu oczywiście o eksploatacyjnych sprawach typu: klocki, tarcze, amortyzator z przodu czy bateria itd.).
Ocenione przez: Stanisław (3/3 opinii) (04.02.2022)
POLECAMY
NASI PARTNERZY
Wysyłki kurierskie

Wysyłki kurierskie

Płatności internetowe

Płatności internetowe

Możliwość zwrotu towaru

Możliwość zwrotu towaru