PRODUKTY

Czy oferowane przez Was rowerowy są z oficjalnej dystrybucji?

Tak, oferowane przez nas rowery, to nowe rowery pochodzącej z oficjalnej Polskiej dystrybucji.

Czy rowery objęty są gwarancją producenta?

Tak, rowery są objęte gwarancją producneta. Pochodzą z oficjalnej dystrybucji.

REJESTRACJA

Gdzie sprawdzić jaki jest status zamówienia?

Logując się na swoje konto.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, oczywiście, można zrobić to mailowo oraz telefonicznie, a także korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży na odległość. Przykładowy wzór znajduje się w regulaminie.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, oczywiście, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Do trzech dni roboczych po: złożeniu zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem, pozytywnej weryfikacji płatności, a w przypadku szybkiego przelewu lub użycia karty, po zaksięgowaniu środków na koncie w przypadku przelewu tradycyjnego.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Państwa firmy?

Istnieje możliwość odbioru osobistego, tylko po uprzednim złożeniu zamówienia pod adresem: 88-300 Mogilnie, ul. Dębowa 4.

Czy mogę zamówić maseczki z opcją wysyłki za granicę?

Nie, nie wysyłamy za granicę Polski.

PŁATNOŚCI

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Proponujemy pobranie, przelew tradycyjny lub płatności online realizowane przez Blue Media S.A. w tym: płatności kartą, szybki przelew oraz blik.

Co mam zrobić, jeśli wybrałam/-em płatność on-line, a nie dokonałam/-em wpłaty?

Zamówienie zostanie anulowane po kilku dniach. W takim wypadku obsługa sklepu i tak się z Państwem skontaktuje w celu ewentualnej zmiany sposobu płatności na inny.

Na jakie konto bankowe dokonać przelewu tradycyjnego?

Numer konta dostajecie Państwo przy wyborze opcji płatności przelew tradycyjny.

ZWROTY

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z przepisami macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

REKLAMACJE

Co zrobić jeśli zamówiony towar dotarł do mnie uszkodzony?

Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenia paczki, którą przyniesie Państwu kurier, to prosimy o poinformowanie o tym kuriera i ten sporządzi odpowiednią notatkę. Może się okazać, iż mimo w/w uszkodzeń towar w środku będzie w stanie nienaruszonym. Jeżeli mimo zabezpieczenia, którego używamy, dostaniecie Państwo towar w uszkodzonych opakowaniach/ blistrach itp. prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Na pewno znajdziemy rozwiązanie.

NASI PARTNERZY
Wysyłki kurierskie

Wysyłki kurierskie

Płatności internetowe

Płatności internetowe

Możliwość zwrotu towaru

Możliwość zwrotu towaru